vituttaa niin maan perkeleesti. tekis mieli ryypätä pää täytee.

ensinnäkii, mun kuukautiset on niin vitun sekavat. ne saattaa tulla pari päivää sen jälkeen kun niiden ois 'pitäny' tulla tai sitte ne tulee yli viikon päästä siitä, tai sitte tulee jotain ruskeeta vuotoo ja kaikki on ihan sekavaa. joo perkele.

ja toiseksee, mun piti olla tänään yhen mun kaverin kanssa. meillä piti olla hauskaa. mutta voin kertoo jo nyt, että ei se mihinkään lähe kotoaan. tai en tiedä, en todellakaan tiedä. no okei, mulla on varasuunnitelma tälle perjantaille, mutta haluisin olla just ton kaverin kanssa. vituttavintahan tässä on se, jos kyseinen kaveri ei tule, hän on pettänyt lupauksensa. ja se vituttaa.

ehkä se joku tuolla ylhäällä taas rankaisee mua siitä, mitä mä oon ajatellu taas lähipäivinä. ihan okein mulle. miks en osaa päättää mitä haluun ? miks en saa sitä mitä haluun ?

ois edes sellanen kaveri, jolla vois puhuu. toi kyseinen kaveri, joka voi toivottavasti olla tänään, on just sellane. mut se ei välitä musta ihan yhtä paljon kuin mä siitä. vituttaa ku pimeeki tulee niin aikasin. vituttaa niin perkeleesti vaan.

eikä ryyppääminen auttais, ei todelakaan. alkais vituttaa vaan kahta kauheemmin. oisin pettänny mun lupaukset ittelleni, ja vaan niin kaikille.

miks oon tällanen paska oikeesti. vituttaa. kauheeta angstia, mut niin se vaan on. ja ku kaiken piti olla tänään täydellist.