Tulin tänne, siis vuodatukseen, ja mun ajatuksen kulku oli jotain "enkä muuten kirjota mitään, huppis, vai viime kirjotus joskus vuodelta makkara, jooo en kirjota ei kukaan lue!" ja mitä ihmettä, joku oli kommentoinut mulle? Kiitos sinä ihana ihminen :)

Nojuu, mutta siis. Ihan hirveesti on ehtiny tapahtua viime kirjotuksesta! Silloin olin lähdössä Wieniin, johon en siis koskaan päässyt, kiitos sen tulivuoren ja sen tulivuoren tuhkapilven! Ei se itku markkinoillakaan auttanut, vaikka matka oli odotettu ja suunniteltu: hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, joten siis tuntuu, kuin olisin käynyt Wienissä...

Ei siinä kauaa surtu, kun pistettiin jo uutta matkaa putkeen! Tällä kertaa päätimme siskon (siis Wieniin olin menossa äidin kanssa) kanssa ottaa äkkilähdön johonkin lämpimään: Portugali, Albufeira. Neljän tähden hotelli, kaksio kahdelle hengelle, aamiainen sisältyy hintaan. Ahh. Ja oli muuten ihana loma! Siellä sitä vinkkailtiin silmiä, niitä kaikkia kahta, tummille miehille sekä brittiläisille (miehille ofc). Ja rusketuin! Ja join pinacoladaa. Ja söin enemmän kuin hyvin. (yritin laittaa kuvan, ei onnistunut, ei tietenkään. mölli)

Portugalin jälkeen tuli ysien risteily. Voi jees sitä säätöä laivassa, lähestulkoon ilman aikuisten valvontaa! Oli kivaa, join kaljaa ja tanssin ruotsalaisten kanssa...

Kesä meni ja oli kuuma. KUUMA. Joo, en valita, mutte ei se nyt niin pitkän päälle ollut kivaa, kun makasit sohavlla selälläsi meritähtenä ja silti hikoilit joka helkutin paikasta! Onneksi, mökillä pääsi uimaan ja kotona on ilmastointi.

Mitä mulle kuuluu nyt? Oon lukiossa, ekalla ja mun luokka on sieltä syvimmästä ahterista. Mutta oon mä saanut myös uusia kavereita lukiosta, ja se on mukavaa. Ja mua myös ärsyttää, etten koskaan saa ostettua kirjoja käytettyinä, koska oon auttamattomasti myöhässä ja kaikki parhaat (siis ainoot) on jo menny! Tänään, kun kävin ostamassa ens jakson kirjat: 120 euroa! Okei, ostin myös vihkoja, ja okei, oisin voinut ostaa halvempia vihkoja.

Mun eka koeviikko on tänään ohi, eli mulla on huomenna vapaapäivä. JEI. Toivon, että oikeesti pääsisin kaikista kursseista edes läpi. Kemia, se on paha ja ihan kiikun kaakun pääsenkö kurssista läpi, vai en.

Okei, tää kirjotus/postaus/what eva ei ehkä esittänyt mitään kirjoitustaidon taidonnnäytteitä ja kikkailuja, mutta anteeksi! Halusin vaan kertoa sulle, mun ainoolle lukialle, mun kuulumisia! Eikä tässä ees ollu vielä kaikki. Huomenna ehin kirjottaa taas, mullahan on vapaapäivä <3 (ps. kirjotusvirheitä ei oo tarkastettu, huppis)