Se oli back to school tänään. No, eipä siellä mikään ollut muuttunut: yhtä rumia seiniä ja yhtä kusipäitä ihmisiä koulu täynnä. Meidän luokalle tuli uusi poika, ihan viisaalta vaikuttaa, mitä nyt sen kanssa pari sanaa vaihdoin. Sikainfluenssarokotus-laput saatiin luokanvalvojalta, meidän koulussa ainakin yksi terveydenhoitajan vahvistama sikainfluenssatapaus. Jaahas. Sunnuntaina olis sitten niinku maailman parhaat jamit! Siis sellaiset bileet on parhaita, ei niinkään esittäjän puolesta tällä kertaa, eli Placebon keikalle olen menossa.

Nyt itse kuulumisista itse asiaan. Unelmoin (taas ja edelleen) jostain matkasta! Mulla näitä erilaisia matkaunelmia tulee aika tiheään tahtiin ja tällä kertaa vuorossa on oikea tropiikkiloma. Ihan ymmärrettävää tämä matkakuume on, kun ulkona on pimeää, märkää ja ällöttävää joka suhteessa. Tropiikkiloma on tähän himotukseen vähän sopimaton ilmaisu, mutta se nyt tarkoittaa lämmintä ja auringontäytteistä ulkomaanmatkaa. Ajatuksissa on pyörinyt Egypti ja Niilin risteily, kuvittele nyt, kuka ei himoitsis tätä? Kyllä minulle kelpaisi muukin, kunhan olisi a) lämmintä, b) aurinkoista ja c) voisi käyttää ihania kesävaatteita.

Nyt seuraa tärkeä ilmoitus: Jos olet halukas ja tarpeeksi rikas viedäksesi minut ulkomaille lämpimään paikkaan, niin ilmoita minulle välittömästi! Lähtöpäivä voi olla mikä vain ja matkalla voin olla viikosta kuukausiin. Sinun tulee siis rahoittaa matkani täysin. Se sisältää siis lennot, yöpymiset, ruoat, ostokset ja muut maksut. Kiitos jo etukäteen.

PS. Olen varma, että kyselyitä tulee paljon, mutta minun päätöksessäni matkakumppanistani auttaa seuraavat asiat: olet hyvännäköinen, sinulla on tyylitajua, omistat hyvän kameran ja olet erittäin mukava. Pusuja!

Toiveajattelua? No eiköhän, mutta ulkomaanmatka kyllä kelpaisi! Tämä pimeys, märkyys ja muu ällöttävyys on ... ällöä!

- epätoivoisesti ulkomaille haluava Rosie