moii! :---)) olen ihan hyvällä tuulella vaihteeksi. eilen oli kiva päivä, ja olen muutenkin yrittänyt sisäistää asoita, joista kirjoitin viime postauksessa. en vaan ehkä kuulu tänne, ja kyllä mä sen myös tunnen. haluan suurempaan kaupunkiin, luultavasti ihan eri maahan. okei, mä oon vasta teini, mutta kyllä mäkin jotain itsestäni ymmärrän.

mutta iloisempiin tunnelmiin nyt! täksikin viikonlopuksi on luvattu lähemmäs 20 astetta lämmintä, joten intiaanikesästä voidaan puhua. jos syyskuun huonommalla puolella lämpötila nousee noin korkealle, niin jotenkin ihmeellistä kyllä. vaikka niitä ihania syyspäiviäkin on jo ollut, tahdon niitä lisää! minä nimittäin rakastan syksyä lähestyvästä talvesta huolimatta.

vaikka ulkona on kaunista juuri nyt, kaipaan ulkomaille (no koskas en kaipaisi). haluan nähdä maailmassa kaiken! ja siksi matkakuume on noussut taas aivan uusiin sfääreihin. pariisi ja lontoo kuumottelevat aika lailla, vihjailin äitille vähän niistä. se sanoi, että sveitsiin olisi mukava päästä, mutta siellä ei ole euroja. lontoo on taas liian suuri kaupunki (hmm) ja sielläkään ei ole euroja, pariisissa on eurot, mutta siinäkin oli joku mutta. eli siis lähtisimme kyllä matkalle, jos vain tietäisimme, että minne :----DD

no btw, eilen olin valokuvaamassa parhaan ystäväni kanssa vanhalla tehdasalueella. ei hitto, siellä oli kaunista! en olisi koskaan voinut kuvitella, että vanha tehdasalue voisi olla niin kaunis. se oli mielestäni vielä kauniimpi kuin Verla, ihmeellistä kyllä. vanhoja tiilirakennuksia (tehtaan vanhimmat osat rakennettu v. 1922) ja kummallisia varoituslaattoja, osaisivatpa rakennukset puhua. niin paljon nekin olivat nähneet, mentiin kaverin kanssa melkein sanattomiksi. voin laittaa kuvia ehkä joskus tänne, jos jaksan.

mutta nyt minä tästä liikehdin muualle, moido :---)