en oikeen tiedä, mitä ajattelisin. olen niin onnellinen, hei mulla on paraskaveri ! paraskaveri, mieti ! pitkästä aikaa, tää on niin hienoa : )

mutta parhaalla kaverilla on "ongelmia". tiedän sen, haluaisin auttaa, mutta en uskalla. jos se suuttuu, ei se suutu, mutta en halua ahdistella sitä. se kertoo, jos haluaa. aikanaan, kun on oikea aika siihen.

mutta heii, oon sou häpi nau : ) olin tänäänkin parhaankaverin kanssa, ja oli superkivaa. juteltiin ja laulettiin. jei, kaikki on mahtavaa.

ps. ollaan lähössä italiaan huhtikuussa !

eikä vielä, jeii oon niin ilonen nyt. pitäis jaksaaa mennä saunaaan.

ja hei kuuntele; MGMT - electric feel, MGMT - time to pretended ja black kids - hurricane jane. i am in love ! <3

uusia raikkaita bändejä ja paraskaveri, italia ja kesä, rippijuhlat + rippimekko, varmaan englantiin kesällä nollakymmenen parhaan kaverin kanssa (okei paraskaveri on nyt niiku ns ne nimimerkki) ja viikonloppu (paitsi että su on kirkko)... oouu, kiitti että saan olla näin ilonen ! mut nyt saunaan, moi : )