mun pitäis kirjottaa niin helvetisti kaikkea, tai niin musta ainekin tuntuu. mun tekis mieli kirjottaa, mut asiat ei vaan tuu ulos mun pään sisältä. tai sit mä en yksinkertasesti osaa mitään.

nytkin mun tekis mieli kirjottaa jotain ihanan kermakakkumaista ihanasta elämästä, söpö kermakakkumainen rakkaustarina. mutta minkäs teet, kun et osaa ! harjotusta, dear friend. kirjota päiväkirjaas, ahdasmielinen sika. pelkäätkö, että joku lukee sitä ? no pelkään, että joku yllättää mut kirjottamasta kermakakkumaista rakkaustarinaa 1920-luvulta päiväkirjaan, jonka kannessa komeilee pelargonia. ja sitäpaitsi mun käsi väsyy kirjottaessa normaalisti käsin ihan hitosti. ja sitäpaitsi päiväkirjassa ne asiat on siellä, siis se kermakakkumainen rakkaustarina 1920-luvulta, ja siellä ne myös pysyy, koska en jaksa alkaa kopioimaan mitään minnekkään wordiin tai muuhun ohjelmaan. mutta se onkin harjoitusta, ääliö rosie. ei sun sitä tarvitse kopioida mitään kermakakkumaisia rakkaustarinoita 1920-luvulta, idiootti. sovella, ääliö.

(itsensä haukkuminen tekee joskus hyvää, jos sen tekee humoristisesti, eikä liian angstaavasti.) jos kirjoittaisin päiväkirjaani, tai vaihtoehtoisesti johonkin muuhun kirjaseen, joita minulla on ainekin viisi, niin ... niin mitä ? no saisin harjoitusta kirjoittamisesta. tällä tietokoneella ei kyllä pysty luovuuttaan valloille päästämään, koska teksti on liian helposti luettavissa ja kumitettavissa ja keskittymisvaikeudet ovat päätä huimaavat. joten käsinkirjoitusta harjoittamaan, rosie ! ainiin, mikä luovuus ?

ja nyt joulunahan sulla on aikaa harjoittaa käsinkirjoitysta pelargoniapäiväkirjaasi, tai muuhun kirjaseen. ja ehdit luoda ainekin kymmenen kermakakkumaista rakkaustarinaa 1920-luvulta ! mutta armas siskosihan tulee rosie jouluksi luoksesi, ja et varmastikaan saa olla tarpeeksi rauhassa kirjoittaaksesi. eli taas on ongelmana se, että joku lukee, mitä kirjoitan. eli ehkä kirjoitan johonkin muuhun kirjaseen, kuin pelargoniapäiväkirjaan...

ah, mun luovuus pääsee selvästi valloilleen... tai ehkä ei. mutta kermakakkumaisiin tunnelmiin, ciao !

2165498.jpg

ps. anteeksi sekavuus ! syyttäkäämme tällä kertaa joululomaa, joka on selvästi saanut aivoni lepäämään täysin.