tästä piti tulla "sikamakee" kesä.

olen nyt kesällä mm. ollut mökillä, nauttinut auringosta ja helteestä, pelannut lautapelejä ja UNOa, ollut hajonneessa autossa moottoritiellä, shoppaillut, syönyt herkkuja, rakastunut Greyn Anatomiaan ja yrittänyt etsiä täydellisiä bikinejä.

mutta tällä viikolla, itseasiassa maanantaina, tullessani koneelle ja surffailtuani hetken ah-niin-ihanassa IRC-galleriassa, pommi putosi (melkein) niskaani. koko vuoden mielessäni kummitelleella pojalla on tyttöystävä. ihastumiseni tähän poikaan on ollut aika on-off, mutta kun huomasin asian, oli ihastuminen taas on. miksi ... ?

kavereitanikaan en ole paljon ehtinyt näkemään. minun ja ykköskaverini ystävyyskin tuntui viilenneen pahasti. tiuskiminen oli aika normaalia niin mesessä kuin teksitviesteissä, ja jopa silloin, kun tapasimme. ajattelin, että vika ei voi olla minussa vaan hänessä, mutta kyllä sitä oli minussakin! mutta nyt taas tuntuu, että viileys oli vain hetkellistä ja nyt kaikki on taas lähes normaalisti. hyvä niin! :--)

ja nyt olen alkanut haaveilla vaihto-oppilasvuodesta. great! miksi nää mun unelmat on tällasia, mitkä ei voi (kovin helpolla ainekaan) toteutua? rahaa kokonaiseen vuoteen meillä ei todellakaan ole, joten sitä pitäisi anoa jostain. lisäksi minua pelottaa, että hostperhe olisi aivan kamala ja kaikki hyljeksisivät tyttöä, jonka sönkkäyksestä ei saa selvää kuin "yes" ja "no".

mutta nyt mä käännän kaiken positiiviseksi, jopa sen, että on-off-pojalla onkin tyttöystävä... en jaksa aina marista ja rypeä itsesäälissä, nyt alkaa uusi aika. positiivisuus! miten mä sen teen, sitä en tiedä, mutta yrittäminen palkitaan aina. eiks je?  Marc Jacobs sanoi ELLElle, että "muodille ei pidä sanoa ei, vaan miksi ei!" (jotain tuohon suuntaan se nyt ainekin meni). Niin?

miksi sanoa aina ei, kun voisi sanoa miksi ei!

ehkä tämä onkin "sikamakee" kesä. olen tehnyt kaikkea, mistä minä pidän. en ole liioin miellyttänyt ketään, vaan tehnyt, niinkuin minä haluan sen tehdä. ehkä tämä onkin minun kesäni. miksi ei!

 

 

ps. ja onko näissä mun jutuissa edes mitään järkeä. loogisuutta ei ainekaan ole.