vaihdoin blogin nimen, kuten saatatte huomata. aika mielikuvituksetonta tämäkin, mutta mikäs teet. olen tosi huono keksimään minkäänlaisia nimiä, ennen olin siinä parempi (tai näin uskottelen itselleni). mutta kuitenkin strawberry swing kuvaa ehkä paremmin minua kuin full of broken toughts.

mieleni on aika alahteleva, vähän niinkuin keinu ja mansikasta mulle tulee mieleen kesä, rakkaus, matkailu ja muutenkin semmonen kaikki ihana eli kaikki sellanen, josta tykkään. ja lisäksi se on coldplayn ja yhen maailman hienoimman levyn, eli viva la vidan, biisi. se on myös paljon raikkaampi nimi, joten blogin ulkoasunkin voisi vaihtaa johonkin raikkaampaan.

mua muutenkin huolettaa muutamat asiat.

pelkään, että mun parhaalla kaverilla on syömishäiriö. tai siis oikeestaan sillä on syömishäiriö. mua ihan oikeesti pelottaa. miten mä voisin sanoa sille, että ... no siis mitä mun sille pitää sanoa ? en halua, että sille käy mitään vaan että se paranee. mut mitä voin tehä ?

ja toiseks yhdellä pojalla, jonka tunnen ja jonka kanssa olin ennen ihan hyvää kaveria, on varmaan joku juttu. siis, että sitä painaa joku aika iso asia, ja se vaikuttaa sen käytökseen. se poika on tosi surullinen välillä. eikä sen läheisimmät kaverit tunnu tajuavan sitä, mut en oo silti ainoa, joka sen on huomannu. (+ taidan olla ihastunut tähän poikaan, vaikka en edes haluaisi. en todellakaan, se sattuu liikaa! arh, vihaan tätä tunnetta, todellakin. haluan päästä tästä eroon!)

lisäksi mun pitäis lukea ahkerasti ruotsin sanoja ja päntätä fysiikkaa, mutta enhän mä nyt sellasia asioita tee ! väsyttää ja laiskottaa, haluan kesän ja lämpimät ilmat.

eihän tätä kukaan lue, eikä oikeastaan edes haittaa. näppäimillä on helpompi kirjoittaa, kun on kohmeat kädet ja muutenkin kylmä.

1240239453_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

olo on välillä kieltämättä samanlainen, kuin millaisia viboja kuva viestittää. varsinkin nyt, kun ensimmäistä kertaa oikeasti kirjoitin nuo asiat ja myönsin ne virallisesti itselleni.

olipa hyvä postaus uuden raikkaan ja iloisemman bloginimen alla ! nyt sopisi paremmin se full of broken toughts.