hei vain!

ihme kyllä, mä odotan jo syksyä. ärsyttäviä nämä 'aamulla kylmä-päivällä lämmin-kelit'! ja muutenkin, tekisi mieli jo käyttää nahkatakkia hyvällä omatunnolla. aurinkoiset syyspäivät, kun lehdet ovat jo oransseja ja ilma ihanan kirpeä, ovat kovastikin mieleeni. vaikka olen kesäihmisiä, niin kyllä vähintäänkin yksi kolmasosa menee syksylle. talvi ja kevät eivät ole se mun juttu...

nyt tunnun olevan vähän kipeä, en oikein tiedä mikä mua vaivaa, mutta kiepä on olo. siis ei mulla ole edes kurkku kipeä (torstaista lähtien se on ollut "karvas") eikä nenä ole nuhaisen oloinen, mutta jäseniä kolottaa kuin flunssassa... ja olo on muutenkin voimaton ja väsynyt. ei se nyt sinänsä haittaisi, mutta: huomenna on TET-sopimuksen kirjoitus kello 15 ja liikuntatunneilla on 100 metrin ajat. kumpaakaan en haluaisi peruuttaa, mutta näillä näkymin en ainekaan juokse.

koko viime viikon olin miettinyt kaikkea, miksei minulla voi olla (enää) suurta kaveriporukkaa, jonka kanssa tehtäisiin kaikkea hauskaa. mietin, onko nykyinen paras kaverini sittenkään se parhain. eräs kaverini ärsytti minua suuremman kerran ja kaikkea muutakin. eilen illalla sain selvitettyä välini sen ärsyttävän kaverin kanssa, hyvä niin, koska se rassasi mieltä aika pahasti.

jos palataan vielä siihen, onko nykyinen paras kaverini sittenkään se paras, niin nyt voin sanoa, että kyllä on! en ole nähnyt kaveria sitten perjantain, jolloin meillä olikin tosi hauskaa yhdessä. näin viime yönä kuitenkin kamalaa unta. paras kaverini oli kuollut, ja kuolema oli osittain minun syytäni. uni oli ihan hirveä, itkin koko ajan siinä ja herätessäni minun kesti hetken tajuta, että se oli ollut vain unta. ja vieläkin minua puistattaa koko uni. sen jälkeen näin sellaista unta, että olin saman ystävän kanssa lähdössä ulkomaille. ihan kuin joku olisi yrittänyt tolkuttaa minulle, että hän todellakin on parhain, eikä häntä ole vara mentettää <3 no okei, kuulostaa aika kaukaa haetulle ja muutenkin tyhmälle, mutten oikein osaa selittää!

olen muutenkin nyt aika hyvällä tuulella! uusi kuvisope koulussa on ihana ja liikanopekin on ihan huippu verrattuna edelliseen. kannattamani pesäpallojoukkue pääsi finaalipeleihin, kimi räikkönen voitti formulat (hahha!), kaveriomgelmat ovat taas menneen talven lumia ainakin hetken ja minulla on ihan hyvä TET-paikka. ja vaikka tämä raajojen kolotus + väsymys yrittää vetää mielialaani alas, niin siltikin... i feel good, dididididididi!