haluan pois tästä kaupungista! en kestä näitä ihmisiä.

olen kokeillut kaikkea mitä kavereihin tulee, mutta ei onnistu mikään. mulla on TASAN YKSI IHMINEN vittu täällä kenen kanssa oikeesti tulen toimeen ja kenen kanssa haluan viettää oikeesti aikaa.

en tajua, mikä näitä ihmisiä täällä muutenkin vaivaa. viime viikolla sitä oltiin niin niin kaveria ja nyt hyvä, että sanotaan moi. jumalauta! alkaa pikkusen keittämään. ja jos näiltä ihmisiltä kysyy, että miksköhän ne tekee näin niin vastaus on jotain, että "kaikki on vaa ihan feikkii, mul on vähän krsiisii menos, oot tosi tärkee muru<3". juuu niin varmaankin. ärrrr!

eli siis, mä vaan haluan pois. pois koko tästä kaupungista, pois näiden ihmisten luota. haluan ihan uusiin kuvioihin, haluan tavata uusia ihmisiä. en kestä! toivottavasti lukio tois jotain uutta, mutta jos suurin osa näistä ärsyttävistä kusipäistä tulee sinne, niin eipä tarjoa helpotusta sekään. vaihto-oppilaaksi lähteminen saa taas lisää kannatusprosentteja mun osalta, sillä silloin pääsisin a) vuodeksi pois ja b) ymmärtääkseni palaan vaihto-oppilasvuodelta lukion toiselle, joten en olsisi niiden kanssa enää (ainakaan) samalla luokka-asteella. huhhuh, helpottaa jo!

mutta ei nämä asiat kaada maailmaa, eihän? kun mä tuun isoksi, niin mä muutan pois, ihan varmasti. vielä mä en vaan voi tehdä niin, ei enää kauaa rosie tyttö, ei mene enää kauaa