håhåå terppa :---)

tänään on ollut ihan kiva päivä. koulussa nyt menettelee, jotkut ihmiset on vaan muuttunut niin paljon huonompaan suuntaan. ei niitä jaksais edes katella.. ja kuten yhteen blogiin kommentoinkin: en tiedä onko se muutos vain mun pään sisällä. ei se taida olla, sillä muutkin ovat sen huomanneet. en vain ymmärrä, miten ihminen voi muuttua nopeasti noin paljon? mä en vain tunnu muuttuvan mihikään, paitsi ärsyyntymisprosentit kasvaa päivä päivältä.

ja lisäksi mua ärsyttää se, että tiuskin parhaalle kaverille (ja vanhemmille) ihan turhaan. kavereille tiuskin todella harvoin, ja siksi se on ihan outoa, että teen niin ja teen sen ihan "vaistomaisesti". jotenkin mua tympii kaikki mitä se sanoo ja pidän sitä ihan tyhmänä, ihan kuin sen tunteilla ei olisi mitään väliä. ehkä siitä on vain tullut niin läheinen mulle, että tiuskin sille kuin perheenjäsenelle :D ihan oikeasti, se taitaa olla syy. ehkä mun pitäis sanoa asiasta parhaalle. voi olla, että meillä molemmilla on pinna kireällä, koulussa on ollut aika rankkaa kaks viimistä viikkoa. ja kuten mä hyvin tiedän, paras ottaa koulujutuista aika ison stressin. ens viikosta pitäis tulla ainakin torstain osalta paras pitkiin aikoihin, mukana paras kaveri ja yks maailman hienoimmista bändeistä. then everything will be perfect.

ensi viikko on siis lomaa ja sen jälkeen kaks viikkoa TET-harjoittelua. saa levähtää koulusta ihan kunnolla, paras sanoi ettei halua nähdä TET:in aikana ketään ja lomallakin haluaa olla rauhassa. no oikeastaan se sanoo aina niin, mutta kyllä se aina ärsyttää. äh, miks mä jatkan tätä!

anyways, aion ottaa lomasta ja TET:istä kaiken hyödyn irti! nollata stressin koulun suhteen ja ottaa rennosti. aion tehdä kaikkea mistä pidän; valokuvata, unelmoida, kuunnella musiikkia etc.

näkemisiin :---) ähh pohjanoteeraustekstiä