Olenko jo sanonut, että mä rakastan lukiota? Mulla oli viime perjantaina ja tänään keskiviikkona vapaapäivät, kiitos koeviikon. Kokeet on kyllä sieltä, melko syvältäkin (matikka mun suurin rakkaus), mutta nyt kokeviikko on ohitse. Mun lukiorakkaus saattaa kyllä jäädä tähän, sillä nyt kolmannesta jaksosta aina vitos jakson loppuun: joka päivä kahdeksaan. En oikeesti tiedä, miten tuun jaksamaan koko tän pimeän ajan kesälomaan asti, joka helkutin päivä nousta kello puol seittemän. No tottakai tässä on viikonloppuja (ihan tosi?), lomia, koeviikkoja (luksus: kello yhdeksään kouluun) ja matkoja. Koeviikoista tosin tulee astetta rankempia, koska mulla on luonnollisesti enemmän lukuaineita. Mutta mun on pakko jaksaa painaa tää kevät, koska jos haluun kirjottaa hissan, niin noi kaks kurssia on pakko ottaa, samoin saksaa. Arrrh.

Ennen mulla ei ollut ees vaikeuksia herätä kello seitsemän. Mutta nyt, kaheksaltakin tuntuu jo niin vaikeelta nousta. Kahessa edellisessä jaksossa mulla on ollu kaks kympin aamua, mun lörtsyilymittari on vissiin tullu sitte täyteen. Mun vissiin täytyy alottaa joku elämäntaparemppa. Lisää liikuntaa, hedelmiä ja mmm siinä se tais ollakkii! En oo ollu pahemmin kipeänä, jos tarkkoja ollaan niin en oo ollu kunnolla kipeenä yli vuoteen, joten siis oon ihan hyvässä kunnossa fyysisesti ja näin, mutta mua nukuttaa vaan aina aamusin. Se kai on ihan normaalia, mutta kyllä mä sentään pääsen sängystä yli mitään sen suurempia ponnisteluja, toisin kuin eräät.... hhmm-mm.

Ja nyt se riemu vasta repeää, tai huomen aamulla oikeastaan. Meikätytöllä on kaheksan aamu, joka nyt on varmaan tullut jo selväksi, ja tänään lähden hakemaan mun siskoa lentokentältä. Lento on Suomessa vasta noin kello 22.00, joten kotona ollaan tyyliin kahentoista jälkee. Lauantaina oon lähössä Helsinkiin shoppailemaan, puol kymmenen junalla.

Koksa musta on tullu tällanen vikisiä? Iteppä oon valintani tehnyt, niin lukion, siskon hakemisen kuin Helsinkiin menemisenkin suhteen, joten turha valittaa. Sitäpaitsi, kohta (17 päiväääää) on joululoma! :---)

adjöö, sweet hearts :---)