olen onneton. onneton pitämään blogia (ja onneton ylläpitämään omaa vastustuskykyäni) ! vaikka tuskimpa se ketään haittaa, ei mun kirjoitukset ole kovinkaan kummoisia.

mua ärsyttää. nimittäin tän blogin nimi ! se on jotenkin niin teiniangstinen, full of broken toughts.

jos näkisin tän blogin nimen jossain, niin mun mieleen kyllä tulisi joku teini, joka kirjoittaa tänne jotain huonoja angstirunoja ja kerää sääliä. kukaan ei rakasta mua, mulla ei oo mitään, vihaan kaikkea ja haluun päästä pois.

enkä nyt halua loukata ketään teini-ikäistä, joka kirjoittaa blogiin omasta mielestään huonoja angstirunoja ja jolla on oikeasti asiat vähän huonommassa reilassa.

omasta mielestäni en tänne kamalasti mitään säälitekstejä kirjoittele, enkä kyllä pahemmin muutakaan ;---D vaikka siis onhan munkin elämässä niitä päiviä ja niitä hetkiä, jolloin oikeasti ei keksi mitään hyvää sanottavaa mistään. tai ainekin niitä hyvä asioita saa kaivella jostain aivojen perukoilta, mutta yleensä ne sieltä löytyvät.

mutta siis asiaan vielä. jos näkisin, että joku on kirjoittanut blogiin nimeltä full of broken toughts postauksen, jonka otsikko on ha ! nii tuskimpa sitä klikkaisin auki. joten teidän lukijoiden puutetta en ihmettele.

en muutenkaan ole mikään kamalan surullinen ihminen. mut saa nauramaan aika helpolla ja muutenkin tykkään kaikesta iloisesta ja semmoisesta... menevästä meiningistä :---D enkä ole edes täynnä rikkinäisiä ajatuksia (vai miten ton suomennos nyt sitten menisikään). joten tulemme siihen tulokseen, että blogin nimi full on broken toughts ei kerro minusta eikä blogistani mitään.

ennemminkin joku kirpeänmakea, poreileva sitruunalimonadi olisi iskevämpi. tai osuvampi ehkäpä.

yritän keksiä jonkun osuvamman, pirteämmän, menevämmän eli rosiemaisemman nimen. joku tyttömäinen, mutta kuitenkin ronskein asustein. hmm, olen lukenut liikaa muotiblogeja.

- rosie

ps. eikä tämänkään kertainen otsikko osoita, että mulla oikeasti on toimivia aivosolujakin !